Scrapping, ett av mina pysselverk…

23 11 2010

Detta ger mig energi, att få vara kreativ…. använda fantasin och släppa på kontrollen.
Det är inte alltid lätt, men jag kan INTE vara stressad och tankspridd… jag måste slappna av annars stryps kreativiteten!

Samma gäller för a inside job inläggen.

Kreativiteten flödar när man slappnar av och rockar loss :D

Här har jag i varje blad försökt ”lulla till det” och piffa upp den svarta bakgrunden!
Här nedan kommer en bild av ett utav dessa blad :D


Nu i juletider kan man pyssla i oändlighet, nu ligger julkorten på vänt.

Jag ska bunkra upp med lite pyssel saker på fredag efter min ledarskapsdag i Malmö.
Då bär det nämligen av till Panduro outleten för shopping :)

¤Anna¤

Åtgärder

Information

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 319 andra följare

