Min historia hinner ikapp

26 10 2010

Härom dagen fikade jag med en av mina äldsta vänner som jag inte träffat på 2 år, samt lunchat med en tjej som jag inte umgåtts med på 7 år.

Inatt drömde jag om min gamla vovve, Bamse…. han avlivades för 14 år sen ca. Saknar honom massor.
7år efter (dvs när jag och bamse var/skulle vara 21år) så drömde jag om honom. Att vi sågs längs en trottoarkant. Jag satte mig ner på huk och gav honom en BAMSE kram…. känslan var ett hejdå…. känslan var att jag skulle få krama och pussa på honom en sista gång. Känslan var ”nu släpper han mig, han har varit vid min sida i 7år men nu släppte han mig för att han kände att jag klarar mig själv”….. inatt…. denna lustiga natt…. då drömde jag om honom igen!
Jag drömde att Bamse inte fanns längre, men att jag saknar honom, tänker på honom…. att mina föräldrar hade köpt en valp istället. Det slog mig att YTTERLIGARE SJU ÅR HAR GÅTT….. dvs med 7 års intervall har han visat sig i mitt inre på detta vis.

Han ville nog bara säga att han saknar mig och att han mår bra!

Tankar man hade när man var liten var hur ens framtida hus skulle se ut, saker man hade överflöd av (ljusstakar tex 😉 alla som känner mig vet vad jag menar med detta 😉 ) jag ville inte slänga några saker. För det kan vara bra när man har hus 😉

Nu står vi här…. huset finns…. och historien hinner ikapp mig!

Livet är en underbar resa!

¤Anna¤


Åtgärder

Information

Kommentera

