Grrrrrr….ta 15 sekunders minipaus

2 11 2010

stanna upp och andas 5 djupa andetag…tänk på det som betyder något för dig!
Tänk på det som gör dig tacksam…. så vips var den irritationen borta!

Att vara positiv jämt, som många anser att jag är, ”en positiv och glad tjej”…. det handlar inte om att jag ALDRIG tänker en negativ eller mindre bra tanke…. min räddning och glädjen är att jag lärt mig hantera de tankarna!De blir färre färre och färre destu mer man jobbar med att hantera de och inte fastna i de!

Alla är vi människor…. mänskliga…… och utsätts för press där vi tappar det positiva tänkandet för någon minut….

Det sorgliga är att människor lever i det negativa… inte i 15 sekunder utan i timmar/dagar/veckor och månader!

Det bryter ner kroppen sakteliga och smittar av sig på andra områden i livet!

Jag tror verkligen på att vi har magnetiska tankar…. det vi tänker strävar vi mot och kommer komma till oss i en form eller annan!

Vi tänker 60000 tankar varje dag och 95% av tankarna är samma som igår….

En tanke att ha med!

Tänk dig till en positiv och glädjande dag idag!
¤Anna¤


Åtgärder

Information

One response

30 12 2010
mona

så trist, det e ju inte konstigt att folk stannar i gamla mönster el inte hmmmmm

Kommentera

