Jag leker jätte gärna

6 11 2010

Jag har verkligen barnasinnet kvar!

När vi var i Stockholm i somras så ville vi in på Grönalund och leka lite 🙂
Vi vandrade bland annat upp i Lustiga huset, dessa roliga trappor,speglar,färger och mönster längs slingriga ojämna gångar 🙂
JAG VAR STÖRT NÖJD när vi kom ut på en flygande matta!

Här kommer en bild på mig från somriga österlen, ville visa min fina tunga efter en väldiiiiigt LAKRITS smakande godisbit…

Barnasinnet

NAnana na na naaaaa

När vi besöker vänner med barn då är jag lekgumman 🙂 ofta 🙂
Leker kurragömma och gegga med modelllera 🙂

Verkligen super roligt!
Barn är så oförutsägbara, så ostrukturerade och okontrollerbara i vissa sammanhang att den vuxna delen i mig får slappna av och släppa till leket, skojet, buset och det livliga!

Har du barnasinnet kvar? Hur ger det sig uttryck!

Finns det en tid då man bör lägga barnasinnet på hyllan tycker ni eller är det något att leva med resten av livet?

Jag leker vidare vettja
¤Anna¤


Åtgärder

Information

Kommentera

