Partner bagage hihi neeeej då :)

8 11 2010

Ens respektive har ALDRIG varit tillsammans med någon annan 🙂            

Eller hur 🙂

Visst är det en lustig känsla. Kanske är jag ensam om den?

Jag är av uppfattningen av att man ska ha historia bakom sig, erfarenheter och en ryggsäck. Denna ryggsäcken formar ju oss till de vi är.

Men aldrig har jag önskat att min respektive ska ha bagage med andra respektive 🙂 hihi

Jag vill tro att jag har varit den ända som stulit hans hjärta 🙂

Konstiga jag eller? Finns det någon som mig där ute i etern?

Det finns ingen svartsjuka, eller oro eller annat negativt betingat… jag tänker på det med ett leende i facet och i det inre 🙂

Vi har vår lilla slogan ”I´ts you and me baby” 🙂

Goa höst kramar
¤Anna¤

Åtgärder

Information

Kommentera

