Tröttheten infinner sig

17 11 2010

Hösten är här, högsäsongen på jobb har varit lång med mycket i huvudet, NU är jag trött 🙂

What to do 😉

Ja SOVA är ju verkligen en sak man kan göra.
Man kan också ”bara vara” och skapa sig sitt hemmaspa, tända ljus och reflektera kring allt roligt som sker i livet!

Träna, motionera ger mig energi!

Hur gör du för att bibehålla och skapa dig ny energi?

Det viktiga är ju att man inte slukar någon annans utan att man ser till att skapa sig sin egna energi och är duktig på att ge 🙂

Kanske ska jag lägga mig en stund i massagefåtöljerna som vi har på Lifestylegym eller varför inte sitta i ljusterapin en liten stund?
(www.lifestylegym.se)

Goa kramar med den energi jag nyss skapat mig genom att vara här inne på ”ainsidejob” 🙂
¤Anna¤

Åtgärder

Information

2 responses

17 11 2010
Camilla Ymer

Åh, ljusterapi…!
Jag är inte ett dugg avis *fnys*

17 11 2010
ainsidejob

Vännen du är SÅ välkommen!Du får sitta där och njuta litta!!! ❤

Det frigör hormoner i kroppen som gör en pigg och glad….
Det kan vi alla behöva i detta höst mörker!

¤Anna¤

Kommentera

