Den extra lilla guldkanten på tillvaron!!!

20 11 2010

Här inne, under a inside jobs himmel, skrivs det om allt som har med livet att göra, reflektioner, frågeställningar!
Allt jag skriver behöver inte vara er sanning, men den är min!

Min sanning!

Varför jag valt att döpa min ventilationshåla 😉 till ”a inside job” är att OAVSETT vad vi ställs inför:

STANNA UPP

TA DIG EN TANKE

VAD HAR DU FÖR ROLL I DETTA

UTGÅ INIFRÅN DIG SJÄLV OCH SÖK DIG SEDAN UTÅT!!!!!

Oavsett historia och oavsett framtid så är tanken en stor gåva.

En GÅVA på många olika sätt!

Jag vill här faktiskt tacka alla goa som SMS at, FACEBOOKAT och ringt, för att ge mig en extra liten tanke på min födelsedag.

För 28 år sedan föddes jag till världen i famnen på de bästa föräldrarna någonsin (min sanning, de bästa för MIG)
Jag är stolt över att vara den jag är och det har jag mycket att tacka de för!!!

Även alla er som jag någon gång träffat hastigt, er jag träffat mycket och länge men abrupt tagit slut, er som jag inte riktigt ”klaffat med”, er som jag delat bad times och good times med, alla… verkligen alla som oavsett vad, gett mig en tanke på min dag ,då jag en gång kom till livet, då jag en gång föddes för min mening med livet!!!

Jag har formats genom åren och med öppna ögon, tagit eget ansvar och sett mitt egna verk växa fram….. oavsett om jag gjort dåliga val eller bra val så är jag IDAG fullt nöjd med hur jag hanterat alla val!

Det ända vi kan forma och förändra fysiskt är framtiden, mentalt kan vi förändra historien!

Återigen, ett djupt och jätte varmt tack för allas omtanke… värmer i hjärtat och det gav en guldkant på födelsedagen!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
¤Anna¤

Åtgärder

Information

Kommentera

