YES, VEM vinner??? Nu lottar jag ut en fantastisk vinst!

21 11 2010

Tacksamhet!!!!

Stannar ni upp och känner TACKSAMHET över det som FAKTISKT är bra, det som FAKTISKT går ens väg? Det som vi har i våra liv som hamnat lite på efterkälken för att vi i vardagen tar det för givet!

Varför inte stanna upp redan IDAG!!!

Jag har en utmaning till er!!!

Skriv i en kommentar till detta inlägget;

VILKA 3 SAKER ÄR DU TACKSAM FÖR  I DITT LIV IDAG?
A inside job lottar ut en halvtimmes healingsession med >AnneCharlotte Sandin från Hälsobalans, gå in och kolla hemsidan här –> http://halsobalans.com/

MISSA INTE CHANSEN, ALLT SOM BEHÖVS ÄR ATT ANGE 3 SAKER SOM NI ÄR TACKSAMMA FÖR I LIVET!!!

VINNAREN UTNÄMS TORSDAGEN DEN 25 NOVEMBER 2010 kl 10.00!!!

Detta kan man göra varje kväll, för att påminna sig själv om vad vi har.
Livet är en berg och dalbana och därför behöver vi ständigt påminna oss själva om allt fint som finns!

Jag är tacksam för :
1) Alla goa besökare till min härliga ventilationshåla ”A inside job” 🙂
2) Kärleken jag har i min omgivning
3) Allt jag kan påverka i mitt liv och att jag kan skapa mig den framtid jag vill ha!!!

Var tacksam!
¤Anna¤


Åtgärder

Information

8 responses

21 11 2010
Paulina B

Jag är tacksam för:
Mina barns o min familjs hälsa
Min mans beslut att stanna hos oss och inte ta jobb i Afghanistan
Min egen beslutsamhet att ta mig framåt oavsett vilka prövningar livet sätter framför mig 🙂

21 11 2010
Matilda

Jag är tacksam för:
1. att jag är frisk
2. min fina familj
3. mitt stimulerade arbete även om det inbland är väldigt krävande

22 11 2010
majvy zandin

1) Är tacksam för att jag har min underbara familj
2)Är tacksam för all Kärlek från mina hundar
3) Är tacksam för att jag lever och kan stiga upp på morgonen som ger mig en ny dag och ny kärlek

22 11 2010
Anna nordström

jag är tacksam för att kunna dela med mig av de jag bär på
jag e tacksam för att andra delar med sig av vad de bär på
jag e tacksam för livet

22 11 2010
Madelen Ytterberg

Jag är tacksam för min förmåga att tänka positivt och min humor!
Jag är tacksam för all kärlek från vänner och familj!
Jag är tacksam för mitt hem och mitt arbete!

23 11 2010
ainsidejob

Tack alla fina!

Visst är det härligt att vara tacksamma 😀

Bra att uppmärksamma och påminna sig om allt gott vi omger oss med!!

23 11 2010
Yohanna

1. Jag är tacksam för att jag är frisk
2. Jag är tacksam för att jag lärt mig att det OKEJ att inte alltid vara en perfekt mamma
3. Jag är tacksam för att jag har drömmar

24 11 2010
Ulrika

jag är tacksam för att jag lärt mig att säga ett Nej när jag inte inte vill
jag är tacksam för att jag o min son är friska
jag är tacksam för att jag vågar utveckla mig

Kommentera

