VINNAREN I TÄVLINGEN

25 11 2010

 Så himla härligt att se vad alla är tacksamma för, och att ni ÄR tacksamma… det värmer gott!
Jag skrev alla era namn på lappar och drog  och lät denna gången slumpen avgöra, den som får möjlighet till healingsession hos hälsobalans med Ann Charlotte Sandin blev MATILDA!

Matilda: Kontakta Ann Charlotte så bokar ni in ett möte för denna upplevelse!!

Det är så svårt att välja mellan alla svaren då man eg. inte kan TÄVLA i att vara tacksam…. därför gjorde jag det gamla vanliga tricket med lappar och blanda för att sedan dra och låta slumpen avgöra!

Fler utmaningar dyker upp och tävlingar med utlottningar likaså….. nästa gång är det kanske din tur!

Här nedan kommer all tacksamhet som skrivits i kommentar här på ainsidejob:

Jag är tacksam för:
Mina barns o min familjs hälsa
Min mans beslut att stanna hos oss och inte ta jobb i Afghanistan
Min egen beslutsamhet att ta mig framåt oavsett vilka prövningar livet sätter framför mig

 Är tacksam för att jag har min underbara familj
Är tacksam för all Kärlek från mina hundar
 Är tacksam för att jag lever och kan stiga upp på morgonen som ger mig en ny dag och ny kärlek

jag är tacksam för att kunna dela med mig av de jag bär på
jag e tacksam för att andra delar med sig av vad de bär på
jag e tacksam för livet

Jag är tacksam för min förmåga att tänka positivt och min humor!
Jag är tacksam för all kärlek från vänner och familj!
Jag är tacksam för mitt hem och mitt arbete!

Jag är tacksam för att jag är frisk
Jag är tacksam för att jag lärt mig att det OKEJ att inte alltid vara en perfekt mamma
Jag är tacksam för att jag har drömmar

jag är tacksam för att jag lärt mig att säga ett Nej när jag inte inte vill
jag är tacksam för att jag o min son är friska
jag är tacksam för att jag vågar utveckla mig


Åtgärder

Information

2 responses

25 11 2010
MAtilda

Hej!
Oj vad spännade, TACK Anna
kram

25 11 2010
ainsidejob

Det är du värd Matilda!

Kontakta AnneCharlotte Sandin på http://www.halsobalans.se och hänvisa till tävlingen på min blogg!!

Kram

Kommentera

