Oj, så himla underbart, nu är det bäst att påminna- håll er uppdaterade bland kommentarerna!!!

30 11 2010

Tack alla ni som värmer mitt hjärta och som bygger bloggen tillsammans med mig.

Utan er finns det ju ingen blogg.

Vissa ämnen som kommenteras kommer jag även använda vidare som andra inlägg ibland för att lyfta upp ett speciellt ämne lite extra!

Du vet att du under varje inlägg kan dela med dig av inlägget till andra? Via tex twitter, facebook etc…. ibland tycker man kanske att ”inlägget inte var pricken över iet för mig men för min väninna, stina, skulle detta vara perfekt” 🙂

Ett stort tack till den stora delaktigheten!
Roligt att bygga broar tillsammans med dig som läsare!!!
¤Anna¤

Åtgärder

Information

2 responses

6 11 2011
getflexseal reviews

Tremendous read..

4 02 2012
ainsidejob

Thanx! 🙂

Kommentera

