Tomtarna bor verkligen i varje vrå

1 12 2010

Jag är uppväxt med tomtar preciiiiis överallt 🙂

Min mor och far älskar tomtar, man ska baka julgodis hela familjen och koka julskinkan och göra pappas egengjorda senap lillejulafton. Provsmakning på kvällen!!!

Mysigt med alla dessa traditioner!

Finns ingen jobbigt eller negativt med julen.
Kanske att man blir vuxen och inte riktigt ska fira julen som förr.

Självklart älskar jag min sambo och jag ser verkligen framemot att skapa våra jultraditioner tillsammans, men i hjärtat gör det lite ont ändå att det ändå inte kan vara som ”förr” 🙂

Blandade känslor har jag här minsann!

Hur firar du jul?
Är du en av de som ÄR julstressen?

Tomtarna bor varmt och gott i vårt glöggluktande hem!
¤Anna¤


Åtgärder

Information

3 responses

1 12 2010
mona

bär det med dej i ditt hjärta!

1 12 2010
thespectacularlife

Å, visst är det härligt med jultraditioner!

Vi hade verkligen FAST jultraditioner när jag var liten och i många, många år! Det var nästan så att det var på klockslaget vad det var som skulle hända.

Med tiden har det blivit många förändringar och nu när jag har barn så ser jag verkligen till att det skall vara julfirande för dem i första hand!

Kram på Er i vinterlandet!

Ann@ ღ

http://thespectacularlife.wordpress.com/

2 12 2010
ainsidejob

Mor: DET gör jag verkligen 😀

Kommentera

