Känner du någon gång att du försöker ge dig hän men når inte ända fram?

15 12 2010

Ibland kan jag verkligen känna så!

Jag ger mycket av mig själv, tycker jag själv :), jag ger mig hän i mina relationer.

I vissa möten känner jag det mer än i andra.

Ibland når man inte riktigt hela vägen på något vis.
Har en person X i min omgivning som jag tycker mycket om, men som jag ena stunden känner mig nära och andra stunden milslångt ifrån 🙂

Ger jag mig då verkligen hän`? Eller är det vad jag ÖNSKAR att jag gjorde? kanske jag inte ger mig hän så mycket som jag själv tror att jag gör.

Vi kommunicerar ju inte bara med ord, utan även med tonläge, kroppsspråk och tajming.

Kanske jag kommunicerar olika 🙂

Känner du igen dig? Tycker du att jag verkar konstig? Har du några tankar? 🙂

Tål att reflektera kring! 😀
¤Anna¤

Åtgärder

Information

One response

15 12 2010
mona

så kan jag känna ibland med dom flesta, jag är väl inte alltid lika givande, och ibland kräver folk mer än jag kan ge just den dagen, och vissa människor är nog väldigt speciella, man kan inte ge lika mycket alltid som dom vill ha. Å du, du e absolut normal i dina tankar ❤ Människosläktet är ibland ett konstigt släkte!!!!!!!!!!!!

Kommentera

