Alltså…återhämtning är ju A och O men 11tim?

16 12 2010

Ja man kan ju verkligen undra…. i elva timmar sov jag inatt.

Iofs väldigt oroligt av någon anledning, men i elva timmar?

Det var ju evigheters evigheter sen 🙂
Jag är verkligen en utav de som behöver lite mer sömn en vanligt. Men att få mina 9 timmar trivs jag kanon bra med 🙂
Det är mycket bara det!

Kroppen är otrolig. Kanske har jag en förkylning på gång?

När vi skadar oss så läker den ihop!
Om vi lyssnar på vår kropp så säger den ofta något viktigt till oss.

Har vi ont någonstans? Är vi illamående? Törstiga, hungriga? etc etc….

Lyssna på kroppen, förebygg och ta hand om den väl.

Hälsosamma vinkningar
¤Anna¤

Åtgärder

Information

One response

16 12 2010
mona

synd att jag inte var så klok när jag var yngre, som jag är idag, om min hälsa, men… hade jag inte varit med om det jag varit med om, så hade jag ju inte lärt mej det jag vet idag, genom den hårda skolan alltså hmmmmmm

Kommentera

