Var med och vinn, få dina mjukaste läppar!

16 12 2010

Eftersom jag har pratat om Aloe vera produkterna en hel del så vill jag bidra och lotta ut ett KANON läppsyl.

Här kan du läsa mer om det Aloe lip

Nu när det är höst och vinter så känner vi alla hur vi torkar ut om vi inte tar hand om oss och smörjer in oss.
Hela kroppen, även läpparna!

I Aloe lip finns det en jojoba olja och aloe vera som mjukgör läpparna utan att skapa ett beroende.
Vissa läppsyl innehåller vatten och andra beståndsdelar så att man är tvungen att smörja läpparna gång på gång på gång.

Aloe lip behöver óckså smörjas på flera gånger men långt ifrån som de vanliga läppsylen!

Nu har du möjlighet att få de mjukaste goaste läpparna!

Kommentera detta inlägget genom att svara på dessa 2 frågor:
Vad ÄR aloe vera?
Vad gör du idag för att ta hand om din hälsa?

Vinnaren utses Torsdagen den 23 Decemberkl 11.00. Lillejulafton! LYCKA TILL!

Goa kramar
¤Anna¤

Åtgärder

Information

9 responses

17 12 2010
christina olsson

Det vore väldigt kul att få vinna

17 12 2010
Marianne Eriksson

1. Äkta aloe är en suckulent växt. (Aloe vera=äkta aloe.)
2. Det jag gör för min hälsa idag är att försöka undvika socker i alla former p g a att jag fått diabetes. Det är inte alltid så lätt, speciellt inte eftersom jag älskar choklad.
I övrigt så rör jag på mig lite mer, det blir fler och längre promenader till hundens stora lycka.
God Jul!

17 12 2010
Petra Wahlgren

Aloe Vera är en växt som är bra för en massa olika hudåkommer så som brännskador, sår , acne och liknande .. Den har även en bra läkande effekt..

Just nu så använder jag mycket naturliga produkter men då jag har en låg inkomst så blir det mest mandelolja ( kroppen ), olivolja ( håret ) och oparfymerade hudvårdsprodukter.. Jag försöker att ta hand om hälsan så mycket så möjligt och jag älskar Aloe Vera produkter, tycker Aloe Vera är helt fantastiskt och det har ett så bra rykte i skönhetsindustrin.

18 12 2010
sophie

aloevera är gelen som utvinns ur aloeverabladen, jag sover ordentligt och äter regelbundet

18 12 2010
Lotta

Aloe vera är en köttig växt som tillhör liljefamiljen. I denna familj ingår blomväxter, men även sparris, lök och vitlök. Aloe är en egen undergrupp som består av flera hundra olika växter. Av dessa är Aloe Barbadensis Miller, eller Aloe vera, den som är mest kfraftfull och som används kommersiellt.

Jag tränar och motionerar regelbundet. Går långpromenader och äter näringsrik kost. Jag dricker mycket vatten och sover 7-8 timmar om natten.

23 12 2010
ainsidejob

VINNARE!!! 🙂

Då blev Lotta vinnaren denna omgången!

Härligt!

Skcka ett mail till mig om dina kontaktuppgifter. Adress namn etc!
ainsidejob@live.se

Så skickar jag Aloe lip till dig!

GRATTIS och jag önskar dig en fantastisk God Jul!
¤Anna¤

19 12 2010
ainsidejob

Härligt att läsa allihopa!
Viktigt att satsa på sin hälsa på olika sätt. Det behöver inte kosta en massa pengar 🙂

Det kan vara att delta i en tävling som har med temat hälsa att göra. Man kan följa en blogg som bloggar om livet och hälsa.

Vill ni fortsätta att hålla er uppdaterade här på nästa tävling samt andra givande inlägg om livet och vår personliga utveckling. Slå ett öga här nedan:

För att kunna hålla er uppdaterade kring nya inlägg så finns det lite olika sätt att göra det på!

1) Följ mig på twitter där jag är lite då och då, inte lika frekvent som här på a inside job dock, men ändå!

2) Jag finns på Facebook både privat och genom bloggen.
Ni kan gå in och bli medlemmar där. Sök bara upp gruppen a insidejob och join 🙂

3) Ännu ett tips är att gå med som prenumerant här på bloggen. Till höger kan ni gå med och bli en i gänget. Där anmäler ni er email adess och till den kommer en påminelse för varje gång jag gjort ett inlägg!

4) Sen har vi bloglovin.se , där kan man gå med och bli medlem (görs på ett par minuter, går väldigt snabbt och är väldigt enkelt) När man väl är medlem där (kostar ingenting) så kan ni välja att prenumerera på bloggen där. A inside job.

5) Sist men absolut inte minst är att lägga till bloggen under favoriter i webbläsaren (längst upp till vänster finns en gul stjärna där det står favoriter).

Ni kan gå in lite då och då under dagen för att hålla er uppdaterade kring vad som händer inne på a inside job!

Jag skickar inte ALLTID upp en notis i Facebook, det görs lite då och då, så för att inte missa något, kombinera gärna några stycken åtgärder här ovanför.

Du som läsare och kommentator är väldigt värdefull för mig.
Värmer i hjärtat att se rörelsen här inne på bloggen!

MYCKET VÄRME OCH ETT STORT HJÄRTA TILL ER

¤Anna¤

19 12 2010
Carola L

1: Växt (svårt att veta hur ycket du vill att man ska skriva 😉 )

2: Jag cyklar till och från jobbet året runt (ca 5km enkel väg) och prommenerar i stort sett dagligen minst 1,5h.
Jag försöker att inte stressa – annars äter jag varierat – även godis och fika ibland eftersom att jag mår bättre om jag tillåter mig att göra det.

22 12 2010
Tävlingens slutspurt! « Ainsidejob's Blog

[…] Här har ni tävlingen tryck —> HÄR […]

Kommentera

