Snörvel, tung andning, rinnande ögon…

22 12 2010

Ja så mådde sambon när han kom hem från jobb idag!

Stackarn är riktigt riktigt förkyld helt plötsligt!
Jätte tråkigt, samtidigt får jag ta hand om honom!

Det är så mysigt att pyssla om de man tycker om. Kramas lite extra, servera mat och passa upp!

När jag själv är dålig så uppskattar jag den där extra omtanken.

Älska mig när jag mår som sämst det är då jag behöver det som mest! 🙂

Eller Älska mig hela tiden hahahahah men framför allt när man är kass, både fysiskt och mentalt så är de så skönt att få lite extra kärlek!

Krya på er sjuklingar där ute!
¤Anna¤

PS JAG SKA GÖRA ALLT FÖR ATT HÅLLA MIG FRISK, DRICKA ALOE VERA TILL EXEMPEL DS

Åtgärder

Information

4 responses

22 12 2010
mona

tradigt, ja man behöver lite extra omsorg!

22 12 2010
ainsidejob

Absolut! Att kramas är härligt!

23 12 2010
Yohanna

Åh jag måste också lära mig använda etiketter, undrar hur man gör det.. kanske skapar det fler läsare genom att de kan söka på orden….??

23 12 2010
ainsidejob

Yohanna,ja visst är det så!
Det finns som en widget här i wordpress!

Love to you
Anna

Kommentera

