Stress i köpcentrum, herre gud

28 12 2010

Ooooo siken uppenbarelse.
Det var många år sen som jag gick på mellandags rean!

Jag brukar handla en fantastiskt god ceasar sallad från graffiti på Väla Köpcentrum.
Jag skulle göra detta igår också.

Inte tänkte jag på att det var den 27/12 och mellandagsrea!

Aj aj aj … bara genom att gå in genom entrén fick man en pulshöjning. Vad är det med folk? Hysteri.

Energin var skyhög och väldigt intensiv!

Där gick jag och ville bara ha min sallad 🙂 … finns det något ställe att öva på sin mentala kraft och påverka det fysiska så är det nu och där 🙂

Att finna lugnet i stormen!

Ska ni ut och shoppa gör det, mycket folk är absolut inga problem men  ta det luuuugnt. Försök vara harmoniska, Sänk denna intensiva energi till en lagom hanterbar nivå!

Goa harmoniska kramar
¤Anna¤


Åtgärder

Information

Kommentera

