Nyårs brev istället för löfte!

1 01 2011

Alla dessa löfte som inte hålls 🙂 jag har bestämt mig för att skriva ett brev om 2011 istället.

I detta brev skriver jag bad jag vill ska hända.

Har delat in det i områden,
Hus
Förhållandet
Jobb och karriär
Anna fysiskt
Anna mentalt och sist men inte minst…
Bloggen 🙂

Detta brevet ska jag försluta och gömma undan för att öppna den 31/12- 2011 runt 23:45 🙂

Har du lagt några löften. Satt några mål?

Skapa dig själv det finaste 2011
#Anna#

Åtgärder

Information

4 responses

1 01 2011
mona

gud så spännande Hur e det dom säger, sikta mot månen o nå trädtopparna……… 🙂

2 01 2011
ainsidejob

🙂

1 01 2011
thespectacularlife

Å, det är ju en underbar idé!

Skriver man ner sina mål så sitter det i minnet sägs det.

Spännande det kommer att vara att läsa det nästa nyår!

Fortsatt underbart 2011!!! 😉

Kramar Ann@ ღ

http://thespectacularlife.wordpress.com/

1 01 2011
mona

bara så ni vet är vi på väg mot en ny medvetenhet, enligt Maya indianerna, med början d 28/10 2011, har tänkt att det måste ske om vi ska bevara vår värld, detta e ju inget nyårslöfte men det är intressant

Kommentera

