Alltså INTE går jag 10 000 steg

6 01 2011

bara för att jag JOBBAR på ett gym!

Nu är min sambo super exalterad och vill att vi ska gå 10 000 steg om dagen, (Det är ju det som rekomenderas) och jag har nu jagat till mig en stegräknare!

Alltså…. jag går väääääldigt lite om dagarna.
Det blir till att gå den där extra rundan på kvällen annars kommer jag INTE upp i mina steg!

Jag tänkte delge er hur det succesivt ökat för varje dag 🙂

Samt checka av att stegen är gångna allt eftersom!

Häng med vettja!

10 000steg om dagen…. men tänk på att ALLT börjar med det första steget, därefter är delmålet 1000steg, 5000steg, 8000st sen 10 000steg…. idag kommer vi nå upp till vad vi ska!

Men det ska ju vara en NATURLIG del av livet att röra sig mycket.

INTE bara träna duktigt 2 dagar i veckan…. utan även att man rör på sig annars med 🙂

VARDAGS MOTIONEN!!!!!

Stegräknande ¤Anna¤ 🙂


Åtgärder

Information

2 responses

6 01 2011
Paulina

Jag går ingenting heller om dagarna, men jag försöker hitta på ärenden, tex inte maila kollegor utan gå bort och prata med dem istället.

6 01 2011
ainsidejob

KANON ju.. precis så…. på jobb så springer jag runt och ”kollar läget” lite bara för att komma upp och röra på mig 🙂

Kommentera

