Nätverkande, att skapa win win situationer

8 01 2011

I LIKE!!!!!

Jag älskar att hjälpa…. och ibland  vill man få hjälp själv 🙂

Att skapa nätverk av folk som är villiga att ” ge så får du” att man har en sådan attityd tycker jag är härligt!!!

Man kommer så mycket längre i sitt liv och med sina mål och ambitioner om man får lite hjälp på vägen, det kan vara en kommentar, det kan vara en hjälpande hand ….

Jag jobbade på en träningsanläggning som heter form och figur tidigare (http://www.formochfigur.se träning bara för kvinnor) där försökte jag lyfta upp kringliggande aktörer. I form av egna företagare, frisörer, massageterapeuter etc…. promota och informera mina medlemmar om att dessa finns och de hjälpte mig genom att visa upp att form och figur finns.

Så fungerar jag även idag där jag jobbar på sportlife (www.sportlife.se)!

Min blogg fungerar lika dant.

Mitt mål är att skapa ett gott nätverk där man länkar till varandra, lyfter upp varandras sidor, gästbloggar etc….
man går sin lilla väg och ibland kan jag behöva någon som utvidgar mitt sätt att tänka.

Får mig att utveckla mig själv enom att tänka i nya banor, nya mönster.
Älskar verkligen ett aktivt utbyte av kunskap, erfarenheter och styrkor!!!

¤Anna¤
Följ min blogg med bloglovin


Åtgärder

Information

One response

8 01 2011
thespectacularlife

Å, det är ju verkligen det som är en stor mening i livet! 😉

Om man tar sig tid att se det. Att det finns tillräckligt till alla!

Det finns inga konkurrenter – bara medarbetare 😉

Om du och jag delar med oss till varandra och vi gör det med alla andra också så VINNER ALLA på det 😉

Det finns ju tillräckligt till oss alla – och det är det som är så förtjusande med det hela! 😉

Så fortsätt att dela min vän det kommer jag fortsätta att göra!

Kramar i massor

Ann@ ღ

http://thespectacularlife.wordpress.com/

Kommentera

