Tecknad film

10 01 2011

Nostalgi!!!!

Jag umgicks med ett par kompisars lilla tjej för en tid sen, vi tittade på pettsson och findus 🙂 verkligen super mysigt!

Filmer jag verkligen älskar är ju ALLA Astrid Lindgrens filmerna 🙂
Jag skulle önska mig en dvd box med ALLA dessa filmerna samlade 🙂

Bilden är hämtad här!

Kanske är det så att när man får barn…så är de tecknade filmerna så annorlunda att de gamla som jag bara älskar inte ALLS uppskattas 🙂

Känner ju igen det ifrån när mor och far pratar om ngt TV program från när de var små 🙂 det är ju inte riiiiktigt lika mysigt för mig att titta på. Inte på Tv programmet iaf men kanske mor och fars blick när DE ser det :))

Mys
¤Anna¤
Följ min blogg med bloglovin


Åtgärder

Information

Kommentera

