TV fri kväll hade vi igår

12 01 2011

Jag jobbar 3 sena kvällar i veckan eftervarandra medan min goa sambo är och tränar, hemma och pysslar etc 🙂
Det känns som sååååå lång tid som ví inte ses och jag får lite ont i hjärtat då jag saknar honom så fort vi inte är tillsammans. Vilket är VÄLDIGT nyttigt och bra så klart!

Men igår bestämde vi oss för att ha en TV fri kväll när ja kom hem vilket innebar att vi hade tid för VARANDRA…. vi skruvade ner lampor, pratade omhuset, om oss och kvällen blev så varm och kärleksfull!

Ett tips. Stäng av dator,mobil,tv i perioder…det är riktigt frigörande!

Vissa dagar har jag även ”mobilfritt” 🙂 vilket innebär att jag kollar mobilen morgonoch kväll men inte därimellan….

Också något somfår mig att känna mig RIKTIGT ledig 🙂

Kram på er, nu går vi mot ljusare tider!!!!

Följ min blogg med bloglovin

Åtgärder

Information

One response

12 01 2011
Yohanna

Det är urskönt, jag har jätteofta ljudlöst på. Vissa blir irriterade (läs: mamma) men för mig själv är det så oerhört skönt. Å jag blir bara stressad av att man ska upp med ett ryck å svara jämt precis när folk ringer. Sen ringer min telefon inte jätteofta, men det är för att jag avskyr å prata i telefon överlag 😉 haha Du, signaturen är JÄTTESTOR i detta inlägget.. eller så är det min webläsare som spökar.. :/

Kommentera

