Funderar på olika sätt att uttrycka glädje!

12 08 2011

Är det genom att le och skratta bara? 🙂

Jag beskrivs ofta som positiv o glad, vilket självklart är helt underbart. Nu för tiden har jag funnit ett lugn, en harmonisk känsla i mitt inre.

Jag skulle kalla MIG en livsnjutare. Men den utåtagerande glädjen infinner sig inte alltid som tidigare. Jag är lika glad men i harmoni.

Hur ter sig din glädje?
Vad gör du för att bli och förbli glad?

Le från ditt inre och dina ögon börjar glittra!

Åtgärder

Information

One response

13 08 2011
thespectacularlife

Å, det är så underbart att läsa dina ord min vän och det glädjer mig ända in i själ och hjärta!

För att bli glad och förbli glad så är jag TACKSAM för det jag har och det jag har fått gå igenom i livet som gör att jag blivit den jag blivit då jag diggar mig idag. 😉

Och precis som du skriver att det sättet som det syns utan på mig är när min glädje och lycka når mina ögon då lyser den i mina ögon och andra kan se den.

Skapa dig en helt magisk dag!

Kramar Din vän Ann@ ღ

Följ min blogg med Bloglovin

Kommentera

