Att få andra att växa

2 09 2011

Det stimulerar mig.

Att coacha den som vill men inte tror sig veta hur.

Att hjälpa dig att tro på dig själv, att du är värd det bästa.

Jag har så mycket verktyg i mitt inre som jag vill använda och dela i samklang med ditt inre vetande.

Skulle utöver detta vilja jobba som volontär för att peppa dagens ungdomar till deras drömmars uppfyllelse.

Någon som har tips på var ja kan göra detta?

Vad är ditt nästa steg för att uppnå dina drömmars uppfyllelse?

Dont Dream your life, live your Dream!


Åtgärder

Information

One response

3 09 2011
The Spectacular Life ღ

Hejsan min kära underbara vän!

Jag har mailat dig ett förslag! Det blev så långt att jag valde att maila dig.

Vad jag gör för att uppnå mina drömmars mål – det jag gjorde precis!

Kramar i massor till dig ❤

Ann@

Kommentera

