Jag är i ett inre flow

3 09 2011

Jag bubblar, hjärtat glittrar.

Har så mycket inspiration så mkt glädje. Varje cell i min kropp vill så mycket. Just nu jobbar jag med att hantera detta flow.

När jag är där jag är nu… då behöver jag bromsa MIG till en nivå så mitt flow varar längre och blir mer stabilt. Hanterbart. Annars fylls jag bara upp men har inte förmågan att få andra att växa genom mig. Vilket ju är min dröm…

Det kan bli övermäktigt!

Underbart är det när insidan jobbar i det undermedvetna. Ger signaler och leder det yttre på rätt väg…

Its a inside job
Hjärtats glitter sprider jag över dig

Åtgärder

Information

Kommentera

