Överträffa dig själv, ta ett steg utanför din trygghetszon

21 03 2012

Idag har varit en dag i ‘Annas tecken’ min egna dag idag! Energi och inre styrka har varit guldtråden genom denna dag!

Börjar dagen med att drömma mig bort till BODYBALANCE utbildningen i helgen. Åker till en fantastisk massageupplevelse, shoppar loss bland träningskläder, husinspiration :)) sist men inte minst tar jag en sväng inom och tar hål i öronen! Något jag funderar på LÄNGE! IDAG slog jag slag i saken!

Min dag, min inre harmoni och energi är upp till bredden fylld 🙂

Tacksam!


Åtgärder

Information

Kommentera

