Jag har hittat nyckeln

26 03 2012

Nyckeln till mitt inre rum!
Det rum som innehåller lugn, harmoni! Mycket kärlek finns det här!

Jag funderar ibland på varför och vad som hänt dig som inte vågar ta emot eller sprida kärlek till andra!

Vad skiljer oss åt? Vad är det som gör att den ena kan och inte den andra!

Jag förstår att våra ryggsäckar rymmer olika erfarenheter och olika mycket av vardera känsla!
Jag stannar oftast till vid ‘men vi väljer ju alltid väg själv, oavsett om den varit krokig, skumpig, mörk eller dimmig, det finns alltid en alternativ väg’

Våga,vilja, vinna brukar jag säga!

Hitta ditt inre rum, det rum som bara DU känner till, det rum som är fyllt med den ultimata versionen av dig, det rum som är fyllt av kärlek och tillit till dig själv!

Om du inte tror på dig själv,lyssnar på dig själv,älskar dig själv, respekterar dig själv…. HUR ska andra kunna se möjligheten att göra det? Hur ska de hitta ditt fina rum om du inte har hittat nyckeln och hittar dit själv.

Vad kan du göra idag för att hitta rätt? Vad skulle du välja att fylla det med?

Idag stoppar jag in solens strålar och kraften ifrån min BODYBALANCE helg!

Inre kraft
Anna

Åtgärder

Information

Kommentera

