Sol ute sol inne, sol i hjärta sol i sinne

27 03 2012

Wow, 1a dagen i trädgården! Lite senare ut än förra året men OJOJOJ vad vi har gjort myyyycket i trädgården som underlättat framtiden 🙂

Tog mig någon timme bara att rensa bort löv o tråkiga torra grenar :))

Njuter till fullo, min oas!
Placerade ut mina cement figurer, vår fina stora trädgårdsmyra i aluminium
(eller ngt), välkommen skylt är upphängd, hjärtat är ut placerat!

Jag investerade förra året i fint, kärleksfullt trädgårds Lull Lull :)))

Solens strålar värmde min kropp idag, naturen fick min kreativitet att gnistra till, jag känner det… Jag känner att glöden är på gång att tändas upp!

Våren är här!
Njut!
Natur(lig) kraft
Anna

20120327-193200.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

