Planterat om och skapat!

29 03 2012

Underbart är det att skapa!
Skapa, använda fantasin!

Det var friskt att stå ute i halvstorm🙂 men skönt!
Nu har växterna jag köpt fått ett nytt hem, nu har de möjlighet att växa. Växa sig stora och stolta, de har fått mer utrymme!

Jag planerar semester över påsk och liiite till🙂 ska bli härligt att fokusera lite extra på trädgården och BODYBALANCE!🙂

Snart bär det av till jobb. Mina underbara seniorer ska få svettas och därefter avslutar vi med lite fika!

Idag är jag tacksam för att jag tycker om mig själv! Brukar säga ‘ är man nöjd och trivs med sig själv,då är man ALLTID i gott sällskap! ‘

Kärlek till dig
A

20120329-112454.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

