Livet är en spännande krokig väg

1 04 2012

Livet är fantastiskt!

Ena dagen känner man att man är top of the world en annan att livet går emot en!

Är det verkligen så?
Jag är människa och absolut får jag ta mig en funderare ibland. Vad vill livet att jag ska lära mig NU🙂

Utan kontraster blir livet väldigt lagom,grått, medioker! När jag har ledsna dagar , dagar då jag känner mig ensam, ledsen eller bara kämpar för att ta mig igenom motiga situationer då påminner jag mig själv om att jag aldrig skulle vilja vara utan de!

Jag uppskattar att få känna mig lycklig, älskvärd… Det är ljuvligt!

När man var yngre var det lika många dagar som gick emot en som det var som gick med en🙂 idag är den större procenten medgång!

Skulle uppskatta 90/10!

Det som hjälper mig att vara glad och lycklig större delen av tiden är relationer, kärlek, värme, gemenskap!

När jag ger genuin kärlek, omtänksamhet- bottnat i hjärtat, harmoni, visar tron på mig själv och på andras förmågor då får jag härligheten tillbaka! Som en spegelreflex!

Njut!

20120401-164541.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

