Tänk om fler hade vågat vara som Zlatan

2 04 2012

Hör mycket om Zlatan, mycket negativt! Han e för kaxig, för mycket temperament etc etc

Jag vet inte vem han är till 100% men det jag vet och har sett är att hans kaxighet ligger i sin tro på sig själv! Han kör sitt race, like it or not!

Gillar det! Attityden att ‘ jag är jag’ ‘ jag tror på mig själv’!

Alldeles för många som inte vågar stå upp för sig själv. Det är ju TABU! eller?

Man behöver inte alltid hålla med de personerna med den självsäkra attityden men jag ääääälskar den!
Jag vill tro att jag är en ödmjuk sådan själv!

1) valet är mitt om jag vill omge mig med de personerna
2) vem ska tro på mig om jag inte själv gör det?
3) Jantelagen gräv ner den🙂

Älska livet, älska dig själv och lev ditt liv i sann ‘var dig själv’anda!

Någon som misstycker? Be de söka sig någon annanstans!

Be yourself, be you!

20120402-211503.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

