Om du stannar upp, vad hör du?

3 04 2012

Drömmar och mål är viktiga för att ta oss framåt!

Det vi kan drömma, kan bli verklighet!

Glömt Inte bort att dagen idag är tidigare dagars drömmar och mål!

Stanna upp, finn balansen och njut!

Jag vill väldigt mycket och jag vill väldigt väl, imorgon väljer jag att ta en paus. Paus på målen framåt!

Kommer vara några dagars semesterledig runt påsk! Lyssnar till min kropp, lyssnar till mina tankar!

För ett år sen skadade jag mig ordentligt! Tiden går så fort! 12 månader sedan alltså!

Det är dags för reflektion, lyssna till naturens läten, stanna upp och bara vara!

Hur gör du för att samla inre kraft och energi? Vad GER dig energi ?

Övning: om du ritar en våg, skriv vad som tar energi ifrån dig i ditt liv idag på ena sidan, samt vad som ger dig energi i ditt liv idag på andra sidan!

Ett enkelt sätt att må bra på är att låta + sidan växa, mer + än – är TUMMEN UPP!

20120403-074320.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

