Lev ditt liv, njut avundas ej!

13 04 2012

Våga hitta dig själv!

Var glad, tacksam för det du har, du har valt att inte ha mer/annat!

Vill du förändra din verklighet DO IT, men inte pga någon annan!

Jag är jag och är jätte gärna det helt själv!

Finns bara en version av mig, såsom det bara borde vara en version av dig!

För att jag är uppskattad betyder inte att du inte är det!

Vem är jag enligt mig själv?
Vem är jag enligt andra?
Vem vill jag vara?

Fundera, ta beslut och BE ( var )!

BE YOU!
Kärlek
Anna


Åtgärder

Information

Kommentera

