Nya som knackat på

5 07 2012

Ja, så känns det faktiskt!

Knackknack vem är du?
Ikväll har jag upptäckt att man aldrig är för gammal för nya vänner, nya intressanta personligheter som utmärker sig lite extra just en kväll som denna!

Jag har alltid varit försiktig med vem jag släpper inpå mig. Alla skulle förmodligen beskriva mig som social, jag skulle nog instämma helt och hållet. Däremot är jag social på ett personligt plan, sällan privat!

Jag är en allt eller ingen människa. Så för att komma som ny och knacka på min dörr krävs nog mod, jag är nog inte alltid så lätt som jag vid första anblicken kan verka!

Underbar stad HELSINGBORG, vårens och sommarens stad. 1 vecka och en dag till semestern, känns som semesterkänslan infann sig stundtals ikväll, tack fina ni!

Natti natt, det är en underbar dag imorgon som väntar!


Åtgärder

Information

Kommentera

