Träna mera å å å träna à meeee e ra

6 07 2012

Trögt, tiden väljs till annat!

Finns INGET i världen som är så rättvist som tiden. Alla har vi 24h om dygnet!

Vad gör du av din…?

Så lätt efter massa år i träningsbranschen att peppa, inspirera andra till hälsa,välmående och sund träning och inställning till livet, men har tappat gnistan att peppa mig själv!

Jag står med en fot på var sida om valet att ‘ bara gör det’!

Jag är inte lätt! Vem som helst tillåter jag inte vara den som peppar mig… Jag har ett inneboende trotsigt barn som inte tycker om att bli tillsagt vad jag ska göra. Som om jag inte hade ett eget val, egen vilja!

Lurigt det där!
Just nu känner jag mig redo för en spark i baken men inte vilken spark som hellst!

Fortsättning följer…


Åtgärder

Information

2 responses

6 07 2012
bonasalus

Klart du oxå får tappa gnistan, det gör vi alla, vi är ”bara” människor, men tänk på hur många människor du hjälper med din underbara livsglädje och positivitet, du e en underbar Anna🙂 du har peppat mig många gånger, önskar jag kunde peppa dig nu.
Många kramar till dig Anna från mig (ulrika)

6 07 2012
ainsidejob

Kommentera

