Vem, vad, bakåt, framåt hit o dit

6 07 2012

Jag har landat i funderingarnas värld🙂

Vad gör mig glad, vad gör mig nöjd, vad vill jag framåt, vad har jag gjort bakåt, vad gillar jag, vem gillar jag, vem gillar mig, vem har jag i min omgivning, vem har jag på riiiiktiiiigt i min omgivning, hur har jag blivit den jag är, vem är jag, vem vill jag vara… Jamen hej o hå!

Tid för reflektion, sortera tankar och go on😀 puh!

Tar du dig tid att landa, hitta dig själv och andra?

Varma kramar


Åtgärder

Information

2 responses

6 07 2012
bonasalus

hahaha.. Anna dessa tankar har jag jämt, kommit fram till att jag får lära mig att leva med dom!

6 07 2012
ainsidejob

Livet rusar, viktigt att vi stannar upp och landar ibland! Få perspektiv på livet! Dock är det inte bra om man fastnar i de tankarna! viktigt att gå vidare när man hittat kraften i sig själv igen!

Känn, landa and go on🙂

Kommentera

