Anna ickeläsaren panna

7 07 2012

Anna icke läsaren panna, har tack vare detta gråmulna väder läst ut boken om Zlatan!

De flesta i min omgivning har varit emot Zlatan som person! Jag har alltid fyllts av en beundran!

Inte för att han är en fotbollsspelare i världsklass utan för att han gått och GÅR sin egen väg!

Se vart det lett honom… Magiskt!

Min drivkraft har alltid varit att få medmänniskor att se sin inre styrka, sin alldeles egna unikhet och potential!
Att sätta ljus på egenskaper hos personen jag möter, som den inte äns visste om om sig själv!

Tro på dig själv, stå upp för dig själv, ingen annan gör det om inte du gör det!

Go go go!
Funderar på vilket liv jag ska läsa om nu… Patrik Sjöbergs bok ligger på köksbordet och väntar!

20120707-174843.jpg

20120707-174924.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

