Österlen roadtrip och gym i Hammenhög

16 07 2012

Semester för fulla muggar! Under helgen hade vi underbart sällskap av fina vänner, när vi körde runt runt runt på österlen🙂

God italiensk buffé på Börje Ohlssons café, rundvandringar, kulturella så som naturliga fenomen!

Systemkameran har smattrat till tusen!

Imorse tog jag bilen helt själv och körde ut i vida världen! Gymmet i Hammenhög var målet! Det blev 30min på crosstrainern och biceps/triceps o liiiiite ben som fick smaka på skrotet😉

Jag har en stor önskan, en önskan som än sålänge är hemlig! Denna önskan ger mig kraft och en självklar kämpar anda! Det blir gymmet imorgon bitti med ska ni se…

Känns skönt när muskeln svider/ bränner under träningspasset, när man känner att den muskeln man vill jobba med jobbar för allt den har!

Idag blir det rundvandring i Simrishamn och grillbuffe skulle jag tro!

Livet leker!
( jobb o Goa kollegor finns i tankarna ibland, handlar inte om att jag inte tror på att de kan hålla skutan levande utan mer om att jag vill vara meeeed, arbetskollegor, medlemmar och arbetsuppgifter ger mig så mycket glädje och inspiration, LOVE IT)

Nu blir det glädje och inspiration ifrån ledigheten!

LIVE, LAUGH, LOVE
Anna

20120716-121251.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

