Semester tider- lite uppdatering här

31 07 2012

Ja men oj… Inte förräns man har semester inser man hur mycket man behöver den…

Precis kommit hem från en bilsemester i Danmark, det blev hotell i en söt liten stad , stevn Klint och möns Klint blev besökta, det var de lite längre turerna därifrån😀

Vi tog möns Klint på vägen hem idag, vi gick i 1200trappsteg, höjdskillnad på 128m över havet😀

Inom kort kommer jag posta upp några av de fantastiska bilderna som jag tagit… Denna fantastiska utsikt… Dessa färger…

Jag ser kärlek i så mycket!
Härom dagen var det i solnedgången bakom några träd, idag låg där stenar bland stenmassorna som sken upp som hjärtan… Bild på dessa kommer med!

Jag har även tagit ett beslut… Ett beslut som kommer ge mig frid och inre ro till fullo… Måste inse att jag inte hinner med ALLT jag önskar samtidigt, var sak har sin tid…

20120731-203736.jpg

Träning har jag också gett uppmärksamhet under hela semestern… 5ggr i veckan hittills… Så imorgon är det dags igen…. Nu är det bara att fortsätta helt enkelt!

Njuter av vänner och jätte mycket familj! Precis vad jag vill… Kärleken för Sanna vänner o blodsband är oändlig!

20120731-204215.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

