Lyckliga dag och brännbolls sug

7 08 2012

Jaaaa idag har jag ett lyckorus inom mig! Som en brustablett som får det att kittlas lite extra…

Jag fick en ide, en briljant ide!
BRÄNNBOLL mina kära vänner, BRÄNNBOLL… Ja jag säger då det… Iden är ju ur kul 😉

Till och med handlat in lite rack för ändamålet…

20120807-154935.jpg

Ja, efter dagens träning så blev det en tur till Bauhause… Och lite Panduro :/

Ja jag säger då det… PANDURO… Lite? Hmmm neeee

Det blev en hel del shopping på dessa två ställen.
Spade,pensel,finbetong,formar,bok,grunden till en egen kalender att ha hemma, massa pyssel…

Det blev lite sallad till lunch med följande 30min av betong jutning 😉

Bildbevis kommer under morgondagen alt Torsdag! Nu ligger mina kreativa skapelser och bränner, torkar!

Njut av dagen, det gör jag!


Åtgärder

Information

Kommentera

