Stå upp för vad du tror på

22 08 2012

Jaaaa

Såg en bild på Facebook, en tjej som står på en klippa med ryggen mot kameran. Båda armarna raklånga ut från sidorna av kroppen med ‘ fuck you’ långfingret ensamt upp i luften med texten

”stand up for what you believe in, even if you’re standing alone”

Like it alot!

Har alltid tänk att jag ska vara sann, genuin och snäll mot mig själv. Behandla mig och vårda mig själv på ett sådant sett att, är jag ensam så är jag i det bästa sällskapet i alla fall , Mig själv!

Viktigt att man trivs med sig själv!

Det har skapat en trygghet, en tro och en styrka inom mig själv!

Love!


Åtgärder

Information

Kommentera

