Nu får jag nog

26 11 2012

VARFÖR, vad är det som får dig där ute att tro, att det räcker med en gilla markering på Facebook för att hjälpa misshandlade och skadade barn o djur?

Genom att ni gillar dessa bilder för att ni tror att ni ‘stödjer’ en fin sak, så sprids dessa förskräckliga bilder vidare.

Det ni gillar ser era vänner och beroende på era inställningar era vänners vänner.

JAG VILL INTE SE!!!

Det betyder INTE att jag inte bryr mig eller jobbar för en finare värld!

Jag vet vad som föresiggår där ute men jag vill inte SE, se dessa ledsna och fördärvade fina liv!

Usch!

Vill du hjälpa PÅ RIKTIGT, vässa dina öron och ta hänsyn till din omgivning. Börja med människorna du möter och låt de bli sedda och hjälp de i nöd! På riktigt, i livet. Vardagen !

GILLA detta om du håller med!

All kärlek till er utsatta och ensamma där ute!

Jag bidrar med mig själv, stora öron, varmt hjärta och omfamnade armar!

~Kärlek~


Åtgärder

Information

Kommentera

