Jag

1 12 2012

Jag genomgår en magisk resa på många vis. Fysisk och mentalt!

Jag är en väldigt social och glad person, nu under denna mentala resa så känner jag att jag drar mig undan omgivningen!

Har tidigare gjort det för att bearbeta tråkiga känslor och svårigheter.

Men nu…. Nu gör jag det ändå, fastän jag är glad.
Undrar lite varför?

Kanske för att samla kraft, kanske för att fokus ska ligga på rätt ställe, eller är det av rädsla? Rädsla för vad?

Tusen tankar!

20121201-155711.jpg


Åtgärder

Information

4 responses

1 12 2012
Carolina

samla kraft det lär du/ni behöva och kanske behöver du förbereda dig för framtiden lite kram

1 12 2012
ainsidejob

Tack, ja det är nog så🙂
Jag är bara så van vid att ha 3000% att ge🙂 det är en stor omställning. Men väl värd det😀

Kram på dig Carolina

1 12 2012
Tina

Du går in i en ny fas, men du kommer att ”hitta tillbaka” till ”dig själv”…eller rättare sagt; ditt nya jag❤Man får lov att vara ”rädd” och man får lov att säga att man är det. Det kan dyka upp de mest konstiga saker i ens huvud under denna, något magiska, förändring. Du vet var jag finns om du behöver någon ”gammal och vis”;-) Kram Tina

1 12 2012
ainsidejob

Underbara Tina❤ den äldre o vise men ändå så ung o busig!🙂

Ja… Den där rädslan bottnar sig eg mest i relationer i omgivning inte så mycket i det extra bultande hjärtat!

Även rädsla kring min egna personlighets förändring…
Känns skönt att höra att det är en fas🙂

Älskar ju fart och fläkt och hur den upptar mitt liv… Kommer bara ha fart och fläkt på nytt vis🙂

Tack för dina ord, ger mig värme och kraft❤

Jätte kram

Kommentera

