Magkänslan

5 12 2012

Vaknar i luuuugn o ro, ätit frukost lugnt o stilla. Sitter nerbäddad under favorit filten.

Snart blir det en tur ner till Malmö på möte! Sedan hem för lite Bodypump😀
Ser framemot dagen!

En tanke, om du känner och vet att något är fel – känner du det i maggropen då?
Vad är det som får vissa att ändå, trots medvetenhet, att fortsätta?

Mitt liv består av magkänsla. Jag litar oerhört på känslan som uppstår i min kropp. Intuitionen. Det bubblar och skapar oro inuti mitt inre så fort jag är på väg mot fel håll.

Känslan är så skarp.
Ibland trotsar jag den för att jag mentalt vet att det är rätt. Vilket innebär att jag på något vis uppfostrar min intuition, utvecklar den dessa tillfällena!

Nästa gång räcker känslan även i det fallet!

Det blir ett härligt flow… Tänk inte så mycket… Just feel and go!

Nu blir det ut för att skrapa bil och värma upp den inför lilla resan!

Njut av dagen, den kommer aldrig igen!
🙂


Åtgärder

Information

4 responses

5 12 2012
Mona

dom vågar kanske inte följa sin intuition, verkligheten kommer för nära, är kanske inte starka nog.

5 12 2012
ainsidejob

Kanske, jag undrar om folk tar sig tid att känna och lyssna?

Kan det kanske vara vårt stressade samhälle? Eller jakten på att hinna med så mkt som möjligt på kortast tid?

Viktig är den iaf och framför allt lär man sig hitta den så hjälper den en på rätt väg!

Kram a

5 12 2012
Carolina

Litar inte jag på magkänslan blir det fel det jag gör alltid så helt rett man ska gå på 1 à känslan rycker jag så blir det bra

6 12 2012
ainsidejob

Fortsätt så, det är ett vinnande koncept om man lärt sug lita på intuitionen!
Tjingeling

Kommentera

