Träningen för idag

5 12 2012

Idag blev det utvärdering av en briljant instruktör! Blev lite egen träning på köpet för både mig och smulan!

Tog det lugnare än lugnast men det känns ändå!
Oerhört vad man tappat mycket styrka!

Men är glad att jag tog det lugnt fastän ja vet att ja kunde tagit mer!
Har ju lite mer att tänka på nu än någonsin!

Fick en kommentar ‘ ta inte ut dig’ sagt av en kille med lite attityd… Den ända tanken jag hade var ‘ om du tänker på dig själv, så tänker jag på mig’🙂 … Så svaret blev… ” naä absolut inte” utan mitt vanliga anna leende!

Vad ger en annan människa rätt att kritisera mig och min träning när jag har all info men inte han🙂 ?

Undrar det😀

Tänk om vi kunde.. Generellt, allihopa… Tänka mer på våra ‘ roliga kommentarer’ … Har du bakgrunden?

Nej? Nej men vettu vad🙂 shut up😀 ursäkta ordvalet!

Har en tjej i min omgivning som kämpar med att bli med barn, samma sak där… Vem borde ta ansvar för alla grodor som hoppar ur vissa munnar?

Har du HELA bakgrunden? Har du av ngn anledning rätt i att kommentera?

Whatch out! Som tur är, är jag stolt och trygg i mig själv… Men alla är inte det!

Lite vänlighet i livet vore inte fel… Eller om man inte kan visa det… Var tyst!

Finns många som kämpar med dess olika typer av beskymmer… Individuella sådanna!!!

Mys i vinterkvällen och visa din omgivning som du tycker om att du gör just det!

~ Love ~


Åtgärder

Information

Kommentera

