Rörelse i mitt inre

11 01 2013

Ja just nu händer det massor!

Har under 2v haft lunginflammation och då har jag varit väldigt stilla och mycket sängliggandes! Har tagit mig ordentligt hårt!

Med tanke på graviditeten så har jag inte fått ta all medicin som skulle gjort mig friskare fortare!

Nu när jag börjar komma på fötter då jäklar vaknar lilla livet!🙂

Idag har varit en hektisk dag om man jämför med den senaste tiden. Jag har verkligen utmanat mig själv!

Nu börjar jag känna av foglossningen!

Chockar kroppen med all denna ansträngning och rörelse!

Ländrygg och blygdben ömmar som TUSAN!

Men vet ni… ALLT är värt att vara med om! Fick lyssna till livets lilla hjärta idag och sparkarna gör mig påmind om en spännande framtid!

Jag är lycklig!

20130111-210403.jpg

20130111-210411.jpg


Åtgärder

Information

4 responses

11 01 2013
thespectacularlife

Å, vad magiskt underbart ❤

Visste inte att du var gravid ❤ blir glad i hela kroppen åt din lycka ❤

Kärlek ❤ Anna

12 01 2013
ainsidejob

Fin du e Anna🙂❤

12 01 2013
matilda

Vad fin magen är. Nu syns det tydligt. Vilken vecka är det nu? Undvika att springa i trappor om du har foglossning kram

12 01 2013
ainsidejob

Tack!
Vi är i v 28🙂
Mmm igår storstädade jag, putsade fönster som går från golv till tak så det blev en del benböj så jag tror det blev värre pga det:/🙂
Kram kram

Kommentera

