Våren kommer ju i slutet av nästa vecka… Eller hur? Eller… ELLER? :)

22 03 2013

Vaknar, solen skiner, ännu en dag att fylla, med vad ja vill!

Bestämmer mig för att påskpynta med alla våra 5 kycklingar😉
Har nu varit på plantagen och avslutningsvis Maxi… O varför inte stanna UPP!

Haft sms sällskap av Cissi under en väldigt välförtjänt paus o fika🙂

20130322-134354.jpg

Räksmörgås och varmchoklad, jodåsåatte!!!🙂

Bebis busar m revben och jag filosoferar och njuter av livet!

I helgen blir det Barnloppis ute på lanned där vi bor🙂 samt en liten tripp till Js familj!

Nästa vecka blir det träff hos familjerätten, för att intyga att J är bebis pappa🙂 sedan finns det massa annat gott bokat!

Klipp o färgning av hår, vaxning ( för nu kommer våren…. Väl…. Eller?;) ), samt fotvård. Vänner o påskfirande!

Ja jo…. Sen vet man ju aldrig riktigt om detta är hugget i sten eller om tillvaron omkullkastas men just nu, idag när jag tänker framåt, så är det detta som står inskrivet i livets planering🙂

Jag tycker verkligen i mitt hjärta att detta är den finaste tiden någonsin!

Jag känner dig böka, snurra runt och hicka, jag vet bara ATT du kommer men inte när, var eller hur! Otroligt spännande! Det är verkligen detta som ÄR livet!

Njuter!


Åtgärder

Information

Kommentera

