Märklig morgon, nu är jag i chock

25 03 2013

Vilken märklig morgon!
Jag Börjar med att vara pigg när ja ska sova, tidigt imorse. När klockan sedan ringde och det visade sig att ja somnat då skulle jag UPP när jag var som tröttast🙂

Haj å ivaj så bar det av till familjerätten!
Det gjordes en undersökning kring J som pappa till barnet.
Frågan som ställdes var ‘ är ni säkra på att J är pappa till barnet’ , svar ‘ ja’!
Det var allt🙂 hahaha

Sedan innan vi skulle gå så frågade Lena, den väldigt formella kvinnan, ‘ har ni funderat kring vårdnadshavare’

Nu är ja i chock😉

Oj oj vad mycket man INTE vet och INTE är insatt i!

Jag står ju som vårdnadshavare på automatik! Men…. För mig är frågan överflödig, självklart ska vi ha gemensam vårdnad.

JAG FÖRSTÅR varför de måste fråga men… Om jag hade varit i Js situation då hade jag känt mig så utanför. Så… Så…. Äh, hittar inte ordet!!! Dit placerad, som vem som Hellst!

Han ÄR inte vem som Hellst, han är ju en av skaparna till detta underverk!

Märklig upplevelse och en väldigt märklig morgon!

Måndag, solen skiner! Ljuvligt!


Åtgärder

Information

One response

25 03 2013
Carolina

Låter verkligen stenålder tänk. Alla har inte så bråttom att gifta sig idag
Men de har ju sina regler bara att följa med och se glad ut

Kommentera

