Immunförsvar vad är det?

27 03 2013

Ja, immunförsvar vad är det?

Jag går månader efter månader, år efter år och drabbas ytterst sällan av någon förkylning/krämpa!

Nu sedan mitt extra lilla hjärta börjat växa inom mig så har jag verkligen hamnat i obalans!

2lunginflammationer och NU en förkylning med täppt näsa, hostande, nysande,snörvlande och ont i halsen!

Come on lixom 🙂

Helt färdig!

Äter och dricker bra, tränar o rör på mig ytterst lite nu dock ( gravid i v39) … Men herre jessus!

Idag blir det film x flera 🙂 i eftermiddag har jag tid bokad för 55min fotvård och 30min vaxning! Vååååååren var ääääääär duuuuuu?? 🙂

Blir lixom lite varannan dags sysselsättningar 🙂

Vill ju inte att det ska bli mer av denna förkylning än just det jag har!

Var rädda om er där ute!

Snart kommer våren 🙂 längtar sååååå efter värme, vackra blommor och grönska!

20130327-095252.jpg

Ska lyssna på fågelkvitternoch suga in solens strålar idag med tänkte jag!

Åtgärder

Information

Kommentera

