It’s like it iiiiiis

5 09 2013

Ja så är det, acceptera läget eller gör något åt det brukar jag säga.

Ups’n downs har vi alla, alla som är i kontakt med sina känslor i alla fall🙂

Igår var en tuff dag… Idag är en jätte fin dag, för mig… Vilket är helt okej.

Idag satte jag verkligen bollen i rullning.

Jag har under många många år haft drömmar i mitt liv… Som nu… En efter en slår in.

Jag har varit redo för att bli mamma i många år, men inte funnit personen som jag vill ska vara pappa till mina barn. Nu har jag hittat honom.

1) att vara en kärleksfull,busig mamma som ser möjligheter
2) att åka till stora landet i väst, verkligen väldigt spännande. Se miljön, atmosfären och attityden hos amerikanarna… Det ska bli så spännande att resa över till Los angeles, san Diego och san fransisco nu i höst
3) att bada med DELFINER… Wow… Dessa fantastiska djur skrev jag ett arbete om i skolan. Fina djur…. De ska jag bada med i san Diego på Se world när vi är där😀
4) att fånga ögonblick, känslor…. Fotokursen började idag!

Många moment idag där jag fick bekräftat mitt fotograferande som jag gjort hittills. WOW! Känsla!
Fick även ett par saker förklarat för mig som nu kommer lätta tyngden på mina axlar. NU förstår jag det som jag så länge gått och funderat på!
ÄNTLIGEN!

Det är så skönt att få möjligheten att göra allt detta, jag är tacksam. Privilegad!

Tänk att få vara mamma till denna spillevink!

20130905-171431.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

