Dag 2 start

12 01 2014

Vaknar med dunderförkylningen Rune!
Lite yr och ur hågen idag, men jag ser det som att utrensningskuren gör sitt!
Kroppen arbetar på och den är ju så fantastisk!

Kroppen alltså!

Så skäm bort den med goda ting, behandlingar,träning,massor av vatten och nyttig mat! Det är den värd!

Yoga och zumba passet känns tyvärr avlägset idag! Vet inte hur jag tänkte med 2pass på andra faste dagen😉

Men hela nästa vecka är ju planerad för träning. Sedan blir det paus under stockholmshelgen! Då blir det de vardagliga härliga, friskluftsintagna promenaderna😉

Igår, första dagen på kuren, mätte och vägde jag mig! Samt tog osmickrande före bilder!🙂
Imorgon, dag 3 är det dags igen.
Håll utkik här om det hänt något.

Mitt mål är iaf att känna mig renare inifrån. Känna mig fylld med ny inspiration och tacksamhet för kroppen som låter min själ vara inneboende❤
Att jag ska vara tacksam för den mat jag stoppar i mig och verkligen vårda den, inte ta den för givet!

På återseende!
Tacksam!

20140112-100833.jpg
Källa:googlat Aloe Vera , kollat bilderna där!


Åtgärder

Information

Kommentera

